I'm back

En månad sen jag skrev.. Har som inte riktigt tid haha. På dagarna är det full rulle. Eira är inte den som sover mycket, ungefär 20-30 min i stöten två gånger om dagen. Sen är hon fruktansvärt mammig och nyfiken. Ska bara vara i famnen och allra helst hoppa. Jämt ;) Funkar att ha henne i babysittern två minuter medans man går på toa eller i barnstolen när man ska äta (om hon har underhållning under tiden). Babblarna - första låten brukar funka :D
 
Det är drygt en månad kvar tills jag börjar jobba. Spännande men samtidigt lite skrämmande. Förut längtade jag asmycket men nu är det verkligen en skräckblandad förtjusning. Men det går bra, bara jag kommer in i gängorna igen så :) 
 
Kan nu avslöja att vi sålt vårt hus och köpt ett nytt. Det andra är mycket större och i princip helt nyrenoverat. Det är lite för mycket nu och vi hinner inte att repa. Eller hinner och hinner men det beror på vad man vill lägga ner hela sin lediga tid på. Problemet är att det måste vara tyst efter klockan 7 och att om det är någon som ska renovera så är det David. Han är snickare i grund och botten. Skulle jag repa så skulle det ta ännu längre tid. David vill ju också hinna vara med Eira.
 
Nej, nu ska jag börja spåna på mitt schema och ta det lugnt resten av kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: