Goboken

Goboken är något som jag varmt rekommenderar. Hitills har vi fått två paket som jag är väldigt nöjd med. Det är inte enbart böcker utan även leksaker, böcker för föräldrarna (om barns utveckling osv), vaggvisor osv. Eira älskar när jag läser för henne, vet inte varför men jag får säkert en speciell berättarröst som hon gillar. Snuttefilten blev genast en favorit. När jag tittar på deras sida så finns det fler saker som jag skulle vela ha. 
 
Så här såg paketen ut:
 
 
 
Nästa paket kommer i juli:
 
 Det är även en bok om barns utveckling med.
 
Saker jag funderar på att beställa extra:
 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan bara hålla med dig! Klara får också paket därifrån :-) hon har även fått den där boken "Jag älskar valpar" och den tycker hon om riktgit mycket för hundarna har ju mjuk hårig svans eller öron ;-)

Svar: Den har jag tänkt beställa! Kanske måste göra det ;) Vill att Eira ska bli hundtokig som jag haha.
Kadja Nina

2014-06-23 @ 12:14:06
URL: http://www.aampan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: